A Secret Weapon For دیوار خزه ای

Wiki Article

اتاق خواب و اتاق کار و سایر مکان‌ها نیز در مدرن بودن یا مدرن دیده شدن دکوراسیون خانه سهیم هستند؛ اما نبود آن‌ها در این سبک نیز اختلالی به وجود نمی‌آورد و بنا بر سلیقه مالکان یا پیشنهاد طراحان به خانه‌ها اضافه یا کم می‌شوند.

ترنم نمایش نوشته های بیشتر به نوشتن خیلی علاقه دارم، قلم که دست می گیرم دنیام عوض میشه برای دکوراسیون نوشتن رو دوست دارم چرا که دارم برای سبک زندگی مردمم می نویسم...

چه رنگ هایی با هم ست می شوند؟ انواع ترکیب رنگها برای خانه

این سبک شاید یکی از پربارترین سبک‌های طراحی داخلی باشد که از بهترین‌های دهه‌ی۵۰ یا ۶۰ باحال و هوای شهرنشینی دانمارک است.

در سبک‌های طراحی داخلی همه‌چیز در افکار طراحی داخلی سنتی ریشه‌دارند.

اما در بخش نورپردازی آشپزخانه کارهای بسیاری در این حوزه صورت گرفته است. از چشمه‌های نور بزرگ و خاص که به عنوان دکوراتیو محسوب می‌شوند تا نورها مخفی و هالوژن‌ها یا ال ای دی‌ها که کم مصرف‌ترین هستند. با توجه به این که اختراعات و ابداعات بشر به سمت کاهش مصرف انرژی حرکت می‌کند، این موارد در آشپزخانه‌های مدرن به حداکثر صرفه جویی توجه دارند.

یک پوستر از فیلم، بازی‌ها یا شوهای تلویزیونی موردعلاقه شما در مقیاسی بزرگ روی دیوار باشند.

این متن کامل و جامع که برگرفته از دنیای مدرن و طراحی مدرن خواهد بود را از دست ندهید.

اما ممکن است ایجاد تغییرات در ساختار خانه مانند رنگ جدید کف‌پوش‌ها تصمیم شما برای انتخاب مبلمان یا فرش را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

 ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ به‌طور مستقیم تماس بگیرید.

استفاده زیاد از اشکال هندسی ????????? ???? ??? ???? فضای خانه را شلوغ و پرهرج و مرج می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین اصول طراحی دکوراسیون منزل این است که هرگز کار خرید لوازم موردنیاز برای دکور کردن خانه را با خرید مبلمان شروع نکنید.

می‌توان در چیدمان منزل رنگ دیوارها را سفید در نظر گرفته و مبلمان را خاکستری برگزید.

آن‌ها را به شکلی نامعمول آویزان کنید شما یک جدول نمی‌خواهید.

Report this wiki page